Ad hoc Regnskab

Har du brug for en erfaren bogholder, der kan levere individuelle løsninger i høj kvalitet? Så er du landet det rette sted. I Ad hoc Regnskab står vi klar til at tilbyde den helt rette service for dig. Gælder det GDPR er vi lige ledes klar til at hjælpe jer at få den nødvendige struktur og års cyklus.

I det omfang det er muligt anvender vi digitale løsninger. Det betyder en langt mere fleksibel løsning og medføre lavere omkostninger for dig som kunde. Det betyder ikke at kvaliteten er ringere, tvært imod.

Der kan være mange grunde til at os, som kan sørge for alt bogholderi rapportering til banken, bestyrelsen og andre som skal have indsigt. Vi hjælper mange virksomheder med at skabe og holde struktur og klare alt administration og regnskab.

Adhoc Regnskab er medlem af Branche Foreningen Cereda som blandt andet sikrer at Adhoc Regnskab hele tiden er fuldt opdateret på ny lovgivningen. Vi har ansvarsforsikring, – dog har vi aldrig brugt den.

Ad hoc Regnskab

Møllevej 15, 4140 Borup, Danmark

Åbningstider:

Telefonnr.: + 45 70 60 21 00

CVR nr.: 10177723

Mandag:

Tirsdag:

Onsdag:

Torsdag:

Fredag:

Lørdag:

Søndag: